TÉMA
RUBRIKY
http://www.mestaprozivot.arnika.org/kdo-co-slibuje
Dostavba Pražského okruhu se jeví jako nezbytný předpoklad pro odvedení tranzitní dopravy z centra města, přesto je však podstatnou otázkou vedení jeho trasy. Okruh je nyní v severozápadní části (Suchdol - Březiněves) a východní části (Běchovice) veden v těsné blízkosti obydlených území a přírodně cenných lokalit nebo dokonce jimi napříč. Trasy dosud nepostavených a problematické úseků vnějšího obchvatu Prahy by měly být přezkoumány.
Komentáře stran:
SNK-ED/SZ (ano):
Obyvatelé městských částí dotčených současným trasování Pražského okruhu, jako je Suchdol nebo Běchovice, mají právo požadovat zajištění existujících právních či mezinárodních pravidel, hygienických limitů i požadavků procesu EIA. Pokud se proti současnému návrhu vedení městského okruhu úspěšně brání (případ trasy přes Suchdol), považujeme za nutné, aby město začalo posuzovat alternativní variantu. Nepřípustná je taktika mrtvého brouka, kdy hlavním argumentem pro prosazení stávající varianty je to, že jiná alternativa není vůbec připravována, a časová tíseň tlačí na zahájení výstavby.
ODS (ne):
Pro zklidnění dopravy v hl. m. Praze je třeba mít plně fungující Pražský okruh. V platném i připravovaném územním plánu je Pražský okruh stanoven. Stejně tak je i Pražský okruh zanesen do územně plánovacích podkladů Středočeského kraje. Neustálé přezkoumávání dalších variant vede k dalšímu oddalování a prodlužování stavby, což má pro Prahu z hlediska dopravní zátěže katastrofální důsledky.
TOP 09 (neví):
Koncept dopravního skeletu tvořeného páteřními komunikacemi - Pražský okruh, Městský okruh, sběrné radiály nehodláme měnit. Diskuzi a další analýzy v případě jeho jednotlivých dílčích částí považujeme vzhledem k aktuální situaci za nutné a potřebné.
NDU z.s., 2010-10-13přečteno 3091x
[Zpět]
UŽIVATEL